2009. november 28., szombat

Lady Gaga - The Fame Monster album


Aki ismer tudja, hogy hatalmas Lady Gaga fan vagyok, ő Rihanna után a második kedvencem. Mint tudjátok GaGa legújabb lemeze, a 'The Fame Monster' november 23-án jelent meg. Eredetileg Lady asszony a 8 számból álló lemezecskét a tavaly megjelent 'The Fame' albumához akarta "vágni", végül úgy döntött, hogy egy teljesen különálló lemez lesz, sőt emellett még deluxe változatot is lehet venni, tehát az első feltételezés is teljesült. Én úgy gondolom, hogy ha már különálló lemez lett, akkor még vagy 3-4 számot ráénekelhetett volna... Nekem ez a nyolc dal kicsit kevés. No, de ez csak az egyik, elenyésző problémám.

A másik gondom az az, ami már egyre több embernek, hogy nem tud elszakadni a 'Poker Face' stílustól. Itt van a 'Bad Romance' például. "Rah-rah-ah-ah-ah... Ooh La La." Vagy a 'Monster' dala: "M-M-M Monster... Er-Er-Er-Er." Bocsássatok meg, de nekem ezekről az erőltett betű ismétlésektől teljesen Poker Face fílingem van és ez már egy picikét zavar, még akkor is, ha a Poker Face 6 hónapig volt a kedvenc számom. Várok már egy kicsit másra... Most ezzel persze nem akarom az albumot lehúzni, mert tényleg tiszta Lady Gagás, nagyon jó számokkal, csak már egy kicsit másra is vágynék tőle. Itt is van lassú szám természetesen, mint a 'Speechless', ami tényleg egy nagyon szép szám. Emellett itt van a Beyonceval közösen felvett 'Telephone', ami az album fénypontja. Remélem minél hamarabb lesz belőle klip és nem csak azt a hihetetlen borzalmas 'Videophone'-t (Beyonce feat. Lady GaGa) láthatom a tévében. Visszatérve a 'Bad Romance'-hez: szerintem isteni szám lett, a klip nagyon egyedi, csak egy kicsit 'Poker Face' stílusú. Emellett a YouTubeon már 30 millióan látták alig pár nap alatt, ami szerintem ÚRISTEN(!!!). Én mégsem ezt a klipet fogom betenni, hanem a Beyonceval közös számot, a már említett 'Telephone'-t.

ALBUM értékelése: 8/10, mert azért mégiscsak egy szuper album ez, sok fülbemászó dallal. A -2 pont levonást pedig fejjebb leírtam.





5 megjegyzés:

  1. ehhez ne szólnék hozzá..:D

    sztem a bad romance rohadtjó mind a szám mind a klip. és a klip is elég vad, és olyan gagás:D énnekem még mindig a poker face a kedvencem, de a bad romance áll a második helyen:D

    nekem a beyonces dal, nem tetszik:S
    sőt van az albumon olyan is, ami nem tetszik:S de úgyis később megtetszik majd.

    VálaszTörlés
  2. Bár még a teljes albumot nem hallottam, de Gaga zenéjét nagyon bírom. :) A Telephone a kedvenc számom jelenleg, baromi jó! :)

    VálaszTörlés
  3. Végre, lassan-lassan kezd úgy kinézni, mint egy normális ember. Hurrá! Csak így tovább! Talán a következő albumáig elfelejti a rémes kosztümöket. Remélem. Én a Just Dance.ben tök bírtam, mindig azt a dalt dúdoltam, de amikor kiderültek róla dolgok, és ahogy kinézett, és már több tetkója lett, mint a nagy rocksztároknak, akkor kiábrándultam belőle.
    A Telephone számomra olyan, mint a Just Dance. Ha elcseszik a klipet, és mindenféle hülye maskarákba fog bújni, akkor kiábrándulok belőle, teljesen. Ha a Video Phone-ban normálisan tudott kinézni, akkor pls ebben is majd nézzen ki jól. A Bad Romance-et nem szeretem, a többit meg nem hallottam, de most Britney Spears 3-je után jelenleg a második favorit.

    VálaszTörlés
  4. Gondolhattuk volna, hogy Lady Gaga egy hamar megunható énekes lesz, és ekkor bamm, megérkezett az új lemez. Egyszerűen mesés! Bámulatosak a dalok. Az abszolút kedvencem a Bad Romance és a Telephone. Imádom Lady Gaga-t és a stílusát (eltekintve a vörös szőnyeges, olykor bohócruhákhoz hasonló kreálmányoktól, amiket visel). Szerintem egyedi, és nem mellesleg tehetséges előadóművész.
    Lettáz, írtad, hogy nem tetszik ez a sok "erőltetett betűismétlés". Szerintem ez az a dolog, ami egy slágert, slágerré tesz. Olykor. Ha megfigyeled, elég sok sikeres dalban van ilyen rész, vegyük csak a Pokferface-t :D Sőt, Gaga első lemezéről rengeteg dalban megtalálható ez a ki gigszer: Just Dance-ben, az előbb már említett Pokerface-ben, és a Paparazziban is. Ez talán ad egy alap löketet a dalnak. Vagy épp egy plusz löketet.
    Nekem személy szerint semmi bajom ezzel, és az új albummal, sőt, merem remélni, nem sértelek meg azzal, ha én Rihanna Rated R-je elé helyezem a The Fame Monster-t a személyes kis ranglétrámon. Jobban megfogott. Gaga megcsinálta. Valami olyan újat és egyben meghökkentőt mutatott, amelyre a közönség nem számított.

    VálaszTörlés
  5. szerintem jól sikerült, a kedvencem a Bad Romance, a So Happy I Could Die, Dance In The Dark. Meg talán a Monster. Mondjuk, a Dance In The Dark-ban kicsit sem kezd idegesíteni, hogy vagy 200x elhangzik egymás után az, hogy "she's a mess"...

    VálaszTörlés

Ne káromkodj! Ne írj névtelenül! Oldalad címét is add meg, ha van!
A megjegyzéseket törölhetem, ha nem tartod be ezeket a szabályokat.